«Ο ΣΥΝ σταματά τη λειτουργία του και το καταστατικό λειτουργίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ και μόνο αυτό μας δεσμεύει όλες και όλους όπως κάθε μέλος του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ.»
(ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ, 10/7/2013)

Η διαδικτυακή παρουσία του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, συνεπής και συνεχής επί 16 ακριβώς έτη (από Ιούλιο 1997 έως Ιούλιο 2013), σταματά εδώ.

Το ωραίο και μεγάλο ταξίδι συνεχίζεται.
Με νέο μας όχημα πλέον τον ΣΥΡΙΖΑ, για την κυβέρνηση της Αριστεράς, για την ανασυγκρότηση της χώρας, για τα δικαιώματα του λαού, για τη σοσιαλιστική προοπτική.

Θα μας βρείτε στο νέο ιστολόγιο του ΣΥΡΙΖΑ ΚΕΡΚΥΡΑΣ:
http://syrizacorfu.blogspot.gr

24/3/13

Συνέντευξη Τύπου του βουλευτή Κέρκυρας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Στέφανου Σαμοΐλη.

Συνέντευξη Τύπου του βουλευτή Κέρκυρας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Στέφανου Σαμοΐλη.
Για τις εξελίξεις στην Κύπρο, το σχέδιο «Αθηνά», την Παράκαμψη Αεροδρομίου.

Κέρκυρα, 24/03/2013

Οι εξελίξεις στην Κύπρο, το σχέδιο “Αθηνά” για τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ, καθώς και το έργο της Παράκαμψης Αεροδρομίου, ήταν το αντικείμενο συνέντευξης του παραχώρησε το Σάββατο 23/3 στα τοπικά ΜΜΕ ο βουλευτής Κέρκυρας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Στέφανος Σαμοΐλης.
Μεταξύ άλλων, ο Στέφανος Σαμοΐλης ανέφερε:

Για τις εξελίξεις στην Κύπρο
Οι εξελίξεις στην Κύπρο είναι δραματικές. Το δυναμικό “όχι” σύσσωμης της κυπριακής αντιπολίτευσης, δείχνει ότι δεν υπάρχει ο μονόδρομος της λιτότητας, αλλά μπορούν να βρεθούν και άλλες λύσεις, μέσα από σκληρή διαπραγμάτευση.
Το πολιτικό “παιχνίδι” που παίζεται στην Κύπρο είναι γεωπολιτικό, λόγω της γεωγραφικής θέσης της, συγχρόνως όμως και οικονομικό, εξαιτίας των κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, στοιχείο που ενδιαφέρει πολύ τόσο την Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και τη Ρωσία. Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιχειρεί να μετατρέψει τον κυπριακό λαό σε έρμαιο των δικών της ορέξεων, προκειμένου να τ’ αρπάξει όλα, έχοντας τη μικρότερη δυνατή αντίδραση.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ θεωρεί ότι θα πρέπει να ενισχυθεί η φωνή αντίστασης του κυπριακού λαού και να βρεθεί μία λύση μέσα στο ευρώ, αλλά έξω από την τρόικα.

Για το σχέδιο «Αθηνά»
Η κυβερνητική τακτική δείχνει επιμονή στο σχέδιο διάλυσης των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας, με μικρές αλλαγές που έχουν μοναδικό στόχο να καμφθούν οι αντιστάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και των τοπικών κοινωνιών. Όπως, χωρίς κανέναν προσανατολισμό και το παραμικρό κριτήριο, σπάρθηκαν ΑΕΙ και ΤΕΙ σε όλη τη χώρα, με τον ίδιο τρόπο, ανορθολογικά και χωρίς επιστημονικά κριτήρια, παρά μόνο το μνημονιακό–οικονομικό κριτήριο, αυτά τα εκπαιδευτικά ιδρύματα καταργούνται. Η στάση αυτή της κυβέρνησης φανερώνει την κατεύθυνση προς την ιδιωτικοποίηση που ακολουθείται και στον τομέα της Εκπαίδευσης.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ επισημαίνει ότι η Παιδεία θα πρέπει να παραμείνει δημόσιο κοινωνικό αγαθό, να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο για την ανόρθωση της χώρας.

Για το έργο της Παράκαμψης Αεροδρομίου
Η ολοκλήρωση του έργου της λεγόμενης Παράκαμψης Αεροδρομίου, φαίνεται ότι θα προκαλέσει σοβαρά προβλήματα.
Στη συμβολή του νέου δρόμου με την οδό Δονάτου Δημουλίτσα, φαίνεται πως η υψομετρική διαφορά θα φτάσει σχεδόν το ένα μέτρο, με συνέπεια ένα μεγάλο τμήμα των Παγκρατέικων όχι μόνο να αποκλειστεί από τη δυνατότητα της πρόσβασης από τα τροχοφόρα, αλλά και πολλά σπίτια και καταστήματα, παρακείμενα του νέου δρόμου, να μετατραπούν σε… ημιυπόγεια.
Στη νέα παρακαμπτήρια οδό, η οποία είναι αστική, κατασκευάζεται διάζωμα που προβλέπεται σε μεγάλους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Η κατασκευή του διαζώματος προκαλεί σωρεία προβλημάτων στην ευρύτερη περιοχή, πρωτίστως στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ που προβλέπεται να μετεγκατασταθεί σε ιδιόκτητο οικόπεδο στα Παγκρατέικα και του οποίου η ομαλή κυκλοφορία των λεωφορείων -ιδιαίτερα των προερχόμενων από το νότιο συγκρότημα- θα εμποδίζεται κατά την είσοδο στο νέο σταθμό.
Η τεκμηριωμένη διαμαρτυρία καταστηματαρχών και κατοίκων (υπάρχει συλλογή περίπου 300 υπογραφών) είναι έντονη. Η δημοτική αρχή οφείλει να εξετάσει άμεσα το ζήτημα και να προωθήσει διαδικασίες που θα επιτρέψουν να δοθεί τεχνική λύση.
Το κόστος του έργου της Παράκαμψης Αεροδρομίου (μήκους ίσως λιγότερου των 300 μέτρων), κρίνεται υπέρογκο. Η πρώτη εργολαβία έχει ήδη κοστίσει 1,3 εκατ. ευρώ, ενώ αυτή που εξελίσσεται τώρα έχει προϋπολογισμό 2,4 εκατ. ευρώ, δηλαδή συνολικά 3.700.000 ευρώ! Ένα τέτοιο ποσό ενδεχομένως να επαρκούσε για την κατασκευή της παρακαμπτήριας οδού που θα έφτανε μέχρι την Πλατυτέρα και που πραγματικά θα αποτελούσε οδικό έργο πνοής. Σε κάθε περίπτωση, το έργο που θα κατασκευαστεί θα πρέπει να είναι τεχνικά σωστό και να εξυπηρετεί το κοινωνικό σύνολο, παρά να προξενεί τόσο σοβαρά προβλήματα.

Το Γραφείο Τύπου