«Ο ΣΥΝ σταματά τη λειτουργία του και το καταστατικό λειτουργίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ και μόνο αυτό μας δεσμεύει όλες και όλους όπως κάθε μέλος του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ.»
(ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ, 10/7/2013)

Η διαδικτυακή παρουσία του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, συνεπής και συνεχής επί 16 ακριβώς έτη (από Ιούλιο 1997 έως Ιούλιο 2013), σταματά εδώ.

Το ωραίο και μεγάλο ταξίδι συνεχίζεται.
Με νέο μας όχημα πλέον τον ΣΥΡΙΖΑ, για την κυβέρνηση της Αριστεράς, για την ανασυγκρότηση της χώρας, για τα δικαιώματα του λαού, για τη σοσιαλιστική προοπτική.

Θα μας βρείτε στο νέο ιστολόγιο του ΣΥΡΙΖΑ ΚΕΡΚΥΡΑΣ:
http://syrizacorfu.blogspot.gr

18/9/12

ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ
Το έργο της τρικομματικής συγκυβέρνησης συνεχίζοντας τις πολιτικές εξαθλίωσης και βαρβαρότητας των κυβερνήσεων Παπανδρέου και Παπαδήμου, αποδεικνύεται μέρα με τη μέρα όλο και πιο σκληρό για την κοινωνία, όλο και πιο επικίνδυνο για τη χώρα. Οι μειώσεις μισθών, οι μειώσεις συντάξεων, οι άνεργοι, τα κλειστά μαγαζιά, η κατάργηση της κοινωνικής πρόνοιας, η υποβάθμιση, της Υγείας - της Παιδείας - της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι τα αποτελέσματα των νέων μέτρων που ετοιμάζεται να ανακοινώσει η Κυβερνητική τρόικα. 
Η μνημονιακή τριανδρία οδηγεί, με αυτήν την πολιτική, τη χώρα στη χρεοκοπία και τη φέρνει ακόμα πιο κοντά στην έξοδο από την ευρωζώνη. Και το χειρότερο, στερεί κάθε δυνατότητα ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας, δίνοντας άρον - άρον «γη και ύδωρ» στην εγχώρια διαπλοκή και την ευρωπαϊκή τοκογλυφία, ξεπουλώντας τη δημόσια περιουσία.
Οι επικεφαλής των τριών μνημονιακών κομμάτων της συγκυβέρνησης, Αντώνης Σαμαράς, Ευάγγελος Βενιζέλος και Φώτης Κουβέλης, έχουν ήδη συμφωνήσει, στην άμεση έναρξη των διαδικασιών για ιδιωτικοποιήσεις “τρανταχτών” ονομάτων του κρατικού πλούτου (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ, ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ, ΚΡΑΤΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ, 23 λιμάνια και αλλά που σήμερα δεν γνωρίζουμε).
Η επιλογή τους να ξεπουλήσουν το δημόσιο πλούτο, όπως έκαναν και με την ΑΤΕ, με αδιαφανείς και απαραδέκτους όρους, αφαιρούν από την ελληνική οικονομία κρίσιμα εργαλεία για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, γεγονός που αποτελεί εξίσου μεγάλο έγκλημα αντίστοιχο της εσωτερικής υποτίμησης και της βάναυσης επίθεσης στα εισοδήματα.
Όσοι ονειρεύονται ανάπτυξη μέσω της εκποίησης του δημόσιου πλούτου της χώρας και της παράδοσης σε ιδιωτικά συμφέροντα όλων των βασικών αναπτυξιακών εργαλείων, δεν πρόκειται για «επικίνδυνη άγνοια κινδύνου» αλλά «απλώς κοροϊδεύουν τον κόσμο εκτελώντας διατεταγμένη υπηρεσία συγκεκριμένων συμφερόντων». Οι ιδιωτικοποιήσεις και το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου, όχι μόνο δεν εξυπηρετούν το δημόσιο συμφέρον και την ανάπτυξη, αλλά αντίθετα ολοκληρώνουν την ισοπέδωση της οικονομίας και της κοινωνίας. Αποτελούν συμπλήρωμα στην λογική αποδόμησης - συρρίκνωσης του κοινωνικού κράτους και φτωχοποίησης του Ελληνικού λαού.
Αυτό που η κυβερνητική τρόικα προσπαθεί να αποκρύψει αναμασώντας αποτυχημένα νεοφιλελεύθερα δόγματα, είναι ότι δεν μπορεί να υπάρξει παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και ανάπτυξη χωρίς δημόσιες επενδύσεις και δημόσιες επιχειρήσεις.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, προτείνει την ανασυγκρότηση των δημόσιων επιχειρήσεων και οργανισμών ώστε να λειτουργούν με διαφάνεια, δημόσιο - κοινωνικό έλεγχο και με στόχο την ικανοποίηση των κοινωνικών αναγκών. Να σταματήσει η κομματοκρατία και οι πελατειακές σχέσεις. Το τέλος της Ελληνικής Κοινωνίας που αυτοί σχεδίασαν δεν θα γίνει έτσι εύκολα όπως αυτοί ονειρεύονται. Αυτή η πολιτική δεν θα υλοποιηθεί, καθώς η κυβέρνηση δεν θα αντέξει το βάρος της λαϊκής κατακραυγής και των λαϊκών κινητοποιήσεων.

Ειδικότερα στην Κέρκυρα θα επιχειρήσουν σε πρώτη φάση τα εξής:
  1. Το ξεπούλημα του ΕΡΗΜΙΤΗ, μεγάλου φυσικού κάλλους, ενός δημόσιου ακινήτου έκτασης 500 περίπου στρεμμάτων που το μεγαλύτερο τμήμα του είναι δασική έκταση, με δύο λιμνοθάλασσες. Ήδη το ΤΑΙΠΕΔ, στο οποίο έχει εκχωρηθεί ως περιουσιακό στοιχείο το ακίνητο, έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες για την εξεύρεση ιδιώτη επενδυτή. 
  2. Το ξεπούλημα του Λιμανιού, που είναι η μία από τις δύο πύλες εισόδου στο νησί μας. Όλοι αντιλαμβανόμαστε πόσο ακριβότερη θα γίνει η είσοδος και η έξοδος από αυτό, αν περάσει στα χέρια κάποιου ιδιώτη, χωρίς κανέναν “ανταγωνισμό” ή άλλου είδους περιορισμό,. Οι μεταφορές θα ακριβύνουν με άμεσες επιπτώσεις στο κόστος ζωής των Κερκυραίων, ακριβότερο τουριστικό προϊόν, ακριβότερες υπηρεσίες προς τους πολίτες. Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι όλη η περιοχή από τον Ανεμόμυλο έως το νέο λιμάνι, που σήμερα ανήκει και εκμεταλλεύεται ο ΟΛΚΕ, θα περάσει στα χέρια του νέου ιδιοκτήτη. Πολύ πιθανό είναι και τα λεγόμενα ορφανά μικρότερα λιμάνια, να ακολουθήσουν με τη σειρά τους τον ίδιο δρόμο προς την ιδιωτικοποίηση. Ο ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ θεωρεί ότι το λιμάνι της Κέρκυρας είναι από τα βασικά αναπτυξιακά εργαλεία που θα βοηθήσουν το νησί μας να βγει από το οικονομικό σημερινό αδιέξοδο.  Ας μην ξεχνάμε ότι το λιμάνι σήμερα εξυπηρετεί 100.000 επισκέπτες από τα κρουαζιερόπλοια, τους επαγγελματίες των ταξί, τα τουριστικά λεωφορεία και πολλές χιλιάδες τουρίστες και Κερκυραίους από τις τακτικές του γραμμές. Όλα αυτά αποδίδουν πάνω από 1.600.000 ευρώ τον χρόνο.
  3. Το ξεπούλημα του Αεροδρομίου που είναι η δεύτερη και πιο καθοριστική πύλη στην Κέρκυρα και αποδίδει κατά μέσο όρο 25.000.000 ευρώ το χρόνο στο Δημόσιο. Η συστηματική απαξίωση του αερολιμένα μας, η μη αναβάθμιση του, τα λειτουργικά κενά που δεν καλύπτονται σε εργαζόμενους και άλλα, είναι τα εργαλεία για το φθηνό ξεπούλημα του. Και όπως συνέβη με το αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος”, που είναι το ακριβότερο στην Ευρώπη, το ίδιο θα γίνει και στο νησί μας όταν περάσει στα χέρια ιδιώτη “επενδυτή”. Η αυθαίρετη ανατίμηση των ναύλων του αεροδρομίου, θα είναι ταφόπλακα για τον τουρισμό στο νησί μας. Το ξεπούλημα όμως του αερολιμένα έχει και ακόμα έναν μεγάλο κίνδυνο για το λιανικό εμπόριο. Η δημιουργία (σύμφωνα με τα σχέδια που κυκλοφορούν) στον χώρο του αεροδρομίου μεγάλου εμπορικού κέντρου, θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερη κρίση στους ντόπιους επιχειρηματίες.
Γίνεται πλέον αντιληπτό από όλους ότι η επιλογή της τρόικας εσωτερικού για το νησί μας είναι να παραχωρηθεί όλη η προοπτική ανάπτυξης της Κέρκυρας στα χέρια αυτών που θα καρπωθούν το λιμάνι και το αεροδρόμιο μας. Έλληνες ή ξένοι “επενδυτές” δεν έχει σημασία, σημασία έχει ότι αυτοί μονοπωλιακά, θα καθορίζουν το πως και με πιο κόστος θα εξυπηρετούνται οι ανάγκες μας. Αυτοί μονοπωλιακά, θα καθορίζουν τον τρόπο και την κατεύθυνση ανάπτυξης αφού θα ελέγχουν τις μόνες εισόδους στο νησί μας.
Φυσικά η ιστορία δεν σταματά εδώ. Σειρά παίρνουν η Λιμνοθάλασσα Κορισσίων, η ΔΕΥΑΚ κ.α. Η απάντηση σε όλα αυτά είναι μία “ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ” μέσα από αγώνες όλων μας. Δεν μπορεί να υπάρξει παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και ανάπτυξη χωρίς δημόσιες επενδύσεις και δημόσιες επιχειρήσεις. Στην προσπάθεια αυτή όλοι είμαστε αναγκαίοι και κανείς δεν περισσεύει.
Αγωνιζόμαστε για την ανασυγκρότηση των δημόσιων επιχειρήσεων και οργανισμών ώστε να λειτουργούν με διαφάνεια, δημόσιο - κοινωνικό έλεγχο, με σκοπό την ικανοποίηση των κοινωνικών αναγκών
Καλούμε όλους και όλες, τα σωματεία, τους επαγγελματίες, τους περιβαλλοντικούς συλλόγους, τα επιστημονικά σωματεία, τα επιμελητήρια και κάθε άλλη συλλογικότητα της κερκυραϊκής κοινωνίας, να συντονιστούν, να οργανωθούν και να αγωνιστούν για την ανατροπή αυτής της πολιτικής που δημιουργεί ανέργους, φτωχούς και στερεί το μέλλον από τους νέους μας.
Στόχος μας είναι να εκφραστεί η αντίθεση όλων των Κερκυραίων, στην προσπάθεια να ξεπουλήσουν τη δημόσια περιουσία της Κέρκυρας, μέσα από ένα τοπικό δημοψήφισμα οργανωμένο από τον Δήμο Κερκυραίων.
ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ ΚΕΡΚΥΡΑΣ