«Ο ΣΥΝ σταματά τη λειτουργία του και το καταστατικό λειτουργίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ και μόνο αυτό μας δεσμεύει όλες και όλους όπως κάθε μέλος του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ.»
(ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ, 10/7/2013)

Η διαδικτυακή παρουσία του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, συνεπής και συνεχής επί 16 ακριβώς έτη (από Ιούλιο 1997 έως Ιούλιο 2013), σταματά εδώ.

Το ωραίο και μεγάλο ταξίδι συνεχίζεται.
Με νέο μας όχημα πλέον τον ΣΥΡΙΖΑ, για την κυβέρνηση της Αριστεράς, για την ανασυγκρότηση της χώρας, για τα δικαιώματα του λαού, για τη σοσιαλιστική προοπτική.

Θα μας βρείτε στο νέο ιστολόγιο του ΣΥΡΙΖΑ ΚΕΡΚΥΡΑΣ:
http://syrizacorfu.blogspot.gr

12/9/12

Αναπάντητα ερωτήματα για τη μεθοδευμένη υποτίμηση του Αεροδρομίου Κέρκυρας “Ι. Καποδίστριας”.

Ερώτηση
Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
 
Προς τον κ. Υπουργό
Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων
07/09/ 2012
 
Αναπάντητα ερωτήματα για τη μεθοδευμένη υποτίμηση του Αεροδρομίου Κέρκυρας “Ι. Καποδίστριας”.
 
Τα αεροδρόμια της Ελλάδας, αποδίδουν ετησίως στο Υπ. Οικονομικών περίπου 500 εκατ. ευρώ (έσοδα από ανταποδοτικά τέλη και φόρους), απ’τα οποία το μεγαλύτερο μέρος θα έπρεπε να αξιοποιείται για τον εκσυγχρονισμό υποδομών και υπηρεσιών. Παρόλα αυτά, ελάχιστα χρήματα επενδύονται για τη βελτίωση των αεροδρομίων. Αυτή η κατάσταση διαιωνίζεται με στόχο, το συνολικό κόστος των απαιτούμενων παρεμβάσεων εκσυγχρονισμού να παρουσιάζεται υπέρογκο, της τάξης περίπου του 1,5 δις. ευρώ. Με αυτόν τον παράλογο μηχανισμό, στοιχειοθετείται και η τεχνητή ανάγκη παραχώρησης των αεροδρομίων σε ιδιώτες.
Ως εκ τούτου, το αεροδρόμιο Κέρκυρας, έπειτα από τη σταδιακή μεθοδευμένη υποτίμηση και απαξίωσή του, έφτασε στο σημείο να αποτιμάται από μελετητικές εταιρίες του ΤΑΙΠΕΔ, σε 20εκατ. ευρώ, την ίδια στιγμή που τα ετήσια  έσοδά του ξεπερνούν τα 20εκατ.! Τεκμηριωμένοι δε υπολογισμοί, αναφέρουν ότι τα έσοδα ενός και μόνο χρόνου, είναι αρκετά για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του εν λόγω αεροδρομίου.
Υπό αυτό το καθεστώς εξαπάτησης, που στόχο έχει την εξπρές ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Κέρκυρας, έως τώρα δεν έχουν απαντηθεί ερωτήματα που κατά καιρούς εξέφρασαν, τόσο ο σύλλογος υπαλλήλων (ΣΥΥΠΑΚ) όσο και οι απλοί διακινούμενοι επιβάτες. Χαρακτηριστικά:
  • Δεν ολοκληρώθηκε το νέο παρκινγκ αεροσκαφών
  • Δεν υλοποιήθηκε του αποχετευτικό έργο (εντάχθηκε από την ΠΙΝ στο 3ο ΚΠΣ και είχε εξασφαλιστεί πίστωση 275.000 ευρώ)
  • Δεν ολοκληρώθηκε η νέα αίθουσα αναχωρήσεων εξωτερικού 1.200 τμ.
  • Δεν έγινε αναδιαρρύθμιση των αιθουσών (προσθήκη αίθουσας extra sengen)
  • Δεν έγιναν βελτιωτικές παρεμβάσεις στο διάδρομο προσγειώσεων – απογειώσεων (δάπεδα, αποστράγγιση όμβριων, ζώνες ασφαλείας διαδρόμου κλπ)
  • Δεν υπήρξε οριστική επίλυση των προβλημάτων των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων
  • Δεν μπορούν να ασκήσουν οι τηλεπικοινωνιακοί υπάλληλοι, τα παράλληλα καθήκοντα της τηλεπικοινωνιακής βάρδιας (επιθεωρήσεις σταθμών ασυρμάτου αεροσκαφών και επιθεωρήσεις ιδιωτικού δικτύου), γιατί ενώ προβλέπονται 15 οργανικές σήμερα υπηρετούν μόνο 9 άτομα.
  • Κατά αντιστοιχία, το ίδιο αφορά και στους ηλεκτρονικούς των  ραδιοβοηθημάτων.
  • Ηλεκτρομηχανικός υπάλληλος ΤΕ5, δεν έχει ακόμα αναλάβει καθήκοντα  αντικειμένου (επίβλεψη ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων), παρά καλύπτει ανάγκες γραμματειακής υποστήριξης. 
  • Δεν έχει τεθεί έως τώρα σε λειτουργία ο Υποσταθμός Μέσης Τάξης (η δημοπράτηση της σύνδεσης του οποίου, έχει ήδη κατακυρωθεί από τον Απρίλιο του 2012)
  • Δεν έχει ενεργοποιηθεί το MASTER PLAN, που εγκρίθηκε από τη Βουλή το 2001
  • Δεν έχουν απομακρυνθεί οι κεραίες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες εγκαταστάθηκαν χωρίς καμιά μελέτη επιπτώσεων στους εργαζομένους
  • Δεν λειτουργεί ο μετρητής ρύπων του ΠΡΟΠΕ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την υγεία των εργαζομένων
  • Δεν υπηρετεί ιατρός όλο το 24ωρο
Στα παραπάνω, προστίθενται και τα προβλήματα των 40 περίπου κενών οργανικών θέσεων εργασίας, όπως και της έλλειψης απαραίτητου προσωπικού (επιστασία υδραυλικών, επιστασία ψυκτικών, τμήμα πληροφοριών, reporting office, radar κλπ).  Επομένως, μιλάμε για ένα καθεστώς πλήρους εγκατάλειψης του αεροδρομίου, τόσο από την πλευρά της διοίκησης της ΥΠΑ όσο και από το αρμόδιο Υπουργείο.      
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
  1. Σε ποια άμεσα μέτρα θα προβεί και με ποιο χρονοδιάγραμμα, για τη συντήρηση και αναβάθμιση των δομών και των υπηρεσιών του αεροδρομίου Κέρκυρας “Ι. Καποδίστριας”;
  2. Σε ποια άμεσα μέτρα θα προβεί, για την κάλυψη των 40 περίπου κενών οργανικών θέσεων και των λοιπών θέσεων απαραίτητου προσωπικού;
  3. Σε ποιες ενέργειες θα προβεί, για τη δημόσια κοινοποίηση του ακριβούς ποσού της κοστολόγησης του αεροδρομίου, από τους εμπειρογνώμονες του ΤΑΙΠΕΔ;
  4. Προτίθεται να επανεξετάσει τις οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες, της εκποίησης του αεροδρομίου Κέρκυρας “Ι. Καποδίστριας”;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Σαμοΐλης Στέφανος
Σταθάκης Γιώργος
Θεοπεφτάτου Αφροδίτη
Διαμαντόπουλος Ευάγγελος
Χουσεϊν Ζεϊμπέκ